خرید کارتن & یک نمای کلی

یکی از مشتریان عمده این فیلمهای شرینک شرکت پاکدیس است. از دیگر فیلمهای موفق آسیاپک، فیلمهای شرینک است که برای بستههای چندتایی نوشابه و نوشیدنیها استفاده میشود و با ضخامت ۴۵ تا ۵۰ میکرون معادل فیلمهای مشابه ۸۰-۷۰ میکرونی کارایی دارد که موجب صرفجویی در مصرف پلاستیک میشود. فیلمهای BOPP برای مصارف هیت سیل و کلدسیل (که هر دو به صورت متالایز نیز تولید میشوند) و نیز صدفی و مات کاربرد دارند. نوع کاغذ فلوت بکار رفته در این کارتن، تعداد فلوت در هر متر و همینطور ضخامت آن، نوع مصرف جعبه ایجاد شده با این نوع از ورق های چند لایه را تغییر می دهد. وی ابتدا در مورد کارتن انصار تبریز میگوید که با تولید روزانه ۴۰ تن کاغذ لاینر و فلوت، هرما ۳۲۰۰ تن ورق کارتن ۳ لایه و ۵ لایه و نیز کارتن C و B و E تولید میکند.

مثلاً در سالهای اول استقلال جمهوری آذربایجان، فرصتی برای صادرات کالاهای ایرانی پیدا شد، در ابتدا استقبال هم خوب بود، اما به محض ورود محصولات ترکیه، تقاضا برای محصولات ایرانی فروکش کرد. همانطور که گفته شد، این کارتن در کنار سادگی ظاهری، از اهمیت زیادی برخوردار است. با تجربهای که حاصل شد، لازم دیدیم که خود برای تأمین بعضی اقلام موادمصرفی سلولزی و فیلمی و نیز ایجاد خطوط چاپ اقدام کنیم. هنگامی که شما خط تیغ خود را ایجاد کردید و بسته بندی خود را با گرافیک، رنگ و تایپوگرافی طراحی کرده اید، باید اطمینان حاصل کنید که فضای مورد نیاز برای چند مورد ضروری را فراهم کرده اید. اگر برای تهیه کارتن سفارش خود را به طور مستقیم به کارگاه تولید کارتن ارائه دهید نیز قیمت خرید برای شما ارزان تر از زمانی که کارتن های آماده خریداری کنید تمامی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و یا استعلام قیمت دستگاه های بسته بندی عسل می توانید از طریق ۰۹۱۳۱۰۷۲۹۲۵ با ما تماس بگیرید. همین باور موجب اهمیت دادن به پرسنل و حمایت از آنها جهت پیشرفت حرفهای، کسب آموزش و مهارت و کارآمدی آنها و نیز احراز شرایط شغلی بهتر و درآمد بالاتر میشود. خوشبختانه بسیاری از چاپخانهها در تبریز، تهران، اصفهان و شهرهای دیگر با سرمایهگذاریهای جدید و به کارگیری فناوری مدرن چاپ و نیز زمانبندی بهتر و کنترل کیفیت، کار خود را ارتقا بخشیدهاند، ما هم در بسیاری موارد افتخار همکاری با این چاپخانهها را داریم. ایمالز جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل و فرایند خرید را ساده می نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک میکند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود.

در خرید کارتن با چاپ اختصاصی فروشگاه اینترنتی به چه نکاتی توجه کنیم ؟ به تازگی با خرید ماشینآلات دایکات و چاپ مستقیم،انصارکارتن، باز هم توسعه یافته است. پوشش کارتن آسیا در شهرک صنعتی شمس آباد در تهران از جمله کارتنسازیهای مجهز و کارآمد به شمار میرود که با ماشین ورقسازی، دایکات فلت، لمینیت، دو دستگاه ماشین چاپ چهاررنگ و جعبه چسبان و لبچسبان نیاز واحدهای تولیدی گروه شیرین عسل را در تهران و شهرهای نزدیک به پایتخت، تأمین میکند.

در جریان پیشرفت بخشهای مختلف هولدینگ شیرین عسل هر روز بیشتر به ضرورت تربیت نیروی انسانی ماهر، پی بردیم. همان طور که ما در برخورد با بازارهای جهانی به الزامات کیفیت و دقت و سرعت عمل در انجام سفارشها پی بردیم، خانواده چاپ نیز چند سالی است که شناخت بهتری از این الزامات پیدا کرده است. در جریان این بررسیها هر روز بیشتر به اهمیت چاپ و بستهبندی پی بردیم. برای نگهداری بعضی مواد به دور از فساد هم از آن استفاده میشود مثلاً شاهتوت را با آن مخلوط میکنند و هر چند روز یک بار آن را وارونه میکنند تا عسل به همه جای آن برسد و بدین طریق شاهتوت تا یک سال فاسد نمیشود. کل واردات خرما در اروپا در سال 2019 به 162 هزار تن رسید که ارزش آن 405 میلیون یورو است.

علاوه بر بسته بندی خرما ، قیمت محصول ، کیفیت آن ، از عوامل مهم تر موفقیت محصول در بازاریابی هستند. از آنجا که کارتن، کالایی حجیم و حمل و نقل آن پرهزینه است، برای محصولات تولیدی در تهران، شرکت پوشش کارتن آسیا را خریداری کرده ایم که تمام کارتن مورد نیاز محصولات شرکت سالمین و بخشی از بازار را تأمین میکند. محصولاتی که مدتی در مسیر حمل و نقل و روی کشتیها میمانند، بستهبندی تخصصیتر و مطمئنتری نیاز دارند. در مورد سیستم اداره چاپخانه باید بگویم، گردش کار دیجیتال و برنامهریزی مناسب، انجام کارها را با نظارت دقیق و کنترل کیفیت مسیر ساخته است. خوشبختانه مدیریت چاپخانه آذرسان پیوسته در ارتباط با واحدهای تولیدی شیرین عسل است و با به روز رسانی امکانات و اعمال کنترل کیفیت، پا به پای ارتقای کیفیت و تنوع محصولات شیرین عسل و نیاز بازار حرکت میکند.

تبریز چسب با سالها دانش و مدیریت درست و اعتماد بین مشتریان توانسته یکی از مراکز بزرگ فروش چسب در ایران باشد. برهانیزاد، موفقیت شرکتهای بزرگ را مرهون بازارشناسی آنها میداند: بدون مطالعه بازار و ترسیم نقشه راه نمیتوان، هدفگذاری درستی داشت و اولویتها را تعیین کرد. برای بسته بندی محصولی که قرار است به دست مشتری نهایی برسد، نکاتی وجود دارد که اصولا به آنها توجه میشود. اما برخی از کسب و کارها نحوه انتخاب کارتن برای بسته بندی را نمی دانند که این امر منجر به این می شود که هنگام تحویل کالا به دست مصرف کننده، شکسته یا فرو رفته و اعتبار و برند کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد.

لازم به ذکر است که این تولیدی در جهت حمایت از کسب و کارها اقدام به عرضه محصولات خود با ارزانترین قیمت کردهاست. ساخت جعبه نیز مانند بسیاری از مشاغل تولیدی و هنری به گونه ای است که باید قبل از شروع به کار، آموزش و دوره های مربوطه را سپری کرده و بعد از کسب تجربه کافی، مشغول به کار شد. در راستای این هدف، کشت و صنعت آذربایجان خاوری در زمینی به مساحت ۲۰۱۲ هکتار در شبستر تأسیس شد و ۱۴۰۰ هکتار برای دامپروری و پرورش دام و طیور و کشت و تولید علوفه و نیز فعالیتهای تولید محصولات گلخانهای (شامل زعفران و غیره) احداث و بهرهبرداری شده است.

سرانجام به ناچار به تأسیس چاپخانه و تولید بعضی اقلام مواد مصرفی روی آوردیم. خط تولید کارتن سه لایه یکی از خط تولید هایی کارتن می باشد که با ترافیک بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرد امروزه مانند گذشته نیست که بسته بندی محصولات به صورت سریع انجام گیرد و اکثر بسته بندی ها براساس یک اصول صورت بگیرد امروزه انواع مختلفی از بسته بندی ها وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند . سلفون یک رقم از معدود لوازمی است که در صنایع بسته بندی از جمله بسته بندی مواد غذایی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. به ویژه از چسبهای گرید غذایی اروپایی استفاده میکنیم که بعد از بستهبندی هیچگونه بو، طعم یا آلایندهای از آنها به محصول مهاجرت نکند. به اینصورت که زنبور عسل شهد شیرین را از جام گلها جمع مینماید وبا تغییر ساختار آنها، آنها را به شکل محلولی عالی، غلیظ و پرانرژی درمیآورد.

زنبور مزرعه موقع برگشت و حمل شهد به کندو، در بین راه مقداری از آب شهد را جذب، و سپس از کلیهها دفع میکند. در صورتی که به چیدمان کارتنها در زمان حمل و نقل فکر کرده باشید، کارتنهای بیشتری بارگیری خواهد شد و در نتیجه با این کار در هزینههای حمل و نقل شما صرفه جویی خواهد شد. شیرین عسل با این دیدگاه وارد سرمایهگذاری چاپ و بستهبندی شد که هم کیفیت چاپ و بستهبندی خود را تضمین کند و هم در کوتاهترین مدت بتواند جوابگوی تعهدات خود و نیاز بازار باشد.

اما مهمتر از همه اینها، امنیت شغلی کارکنان است که همیشه حداکثر تا دوم هر ماه، حقوق خود را دریافت می کنند و خوشبختانه علیرغم مشکلات اقتصادی کشور و تحریمها و شرایط رکود و غیره، ما هیچ تعدیل نیرو نداشته ایم و بد نیست بدانید در همین سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، حدود ۴۰۰ نفر نیروی جدید جذب شیرین عسل شدهاند و اکنون خانواده شیرین عسل بیش از ۱۷ هزار نفر را شامل میشود. شرکت چاپ و تبلیغات صفا پک تولید کننده انواع جعبه و کارتن بسته بندی با بیش از 30 سال تجربه کاری می باشد که با ارائه طیف وسیعی از انواع چاپ و تولید جعبه های بسته بندی در خدمت تولیدکنندگان محصولات مختلف است. گروه نویان صنعت ایرانیان با همکاری جمعی از مهندسان و تکنسین های مجرب و باسابقه در زمینه مشاوره، طراحی و ساخت انواع خطوط تولید و ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی با بیش از 20 سال سابقه کار فعالیت می نماید.

معتبر دولتی که دارای قابلیتهای موردنظر باشند، به همکاری دعوت میشوند. شاهرخ یزدانی مدیر کارخانه کارتن انصار تبریز، با اطلاعات وسیع درباره صنعت کارتنسازی و مسائل و مشکلات آن در ایران، با اشاره به کوششهای انجام شده در این کارخانه و دستیابی به استانداردهای تشویقی برای محصولات کارتن انصار، توضیحاتی در مورد قابلیتهای کارتنسازی زیر گروه شیرین عسل، ارائه میدهد. کارتن اهواز (صنایع بستهبندی خوزستان) نیز یکی از معتبرترین واحدهای کارتنسازی در جنوب کشور است که با دو خط تولید ورق، سه دستگاه ماشین چاپ دو رنگ و سه رنگ، دستگاههای لب چسبان، دایکات تخت و لمینیت و سایر تجهیزات و آزمایشگاه تخصصی، علاوه بر تأمین نیازهای گروه شیرین عسل، نیازهای طیف وسیعی از مشتریان را در صنایع مختلف پوشش میدهد. امکانات پیشرفته لمینیت فول اتومات، دایکات فلت، جعبه چسبان و دستگاههای متعدد چاپ در این مجموعه، در نوع خود کمنظیر است.

از واحدهای مرتبط با چاپ و بستهبندی در این مجتمع میتوان به بزرگترین واحد تولید ظروف اشاره کرد که بزرگترین کارخانه تولید انواع ورق پلاستیکی و ظروف بستهبندی با آخرین تکنولوژی دستگاههای اروپایی است و در سطح کشور مشابه ندارد. قیمت کارتن 5 لایه هم به ورق کارتن و مواد اولیه ی مورد استفاده قرار داده شده و همچنین تعداد ورق استفاده شده یستگی دارد. در زیر به برخی از مهم ترین نکات که در هنگام خرید باید آن ها را مورد توجه قرار دهید، اشاره می کنیم. ورق پنج لایه این کارتن کمک میکند تا کارتن از استحکام بالایی برخوردار باشد و بتوان از آن برای حمل اشیا و وسایل سنگین استفاده کرد. وزن کارتن زیاد نیست و حمل و نقل بسته بندی های کارتنی راحت است.

46 سانتی متر و با حداکثر وزن 20 کیلوگرم. ورق های ایفلوت تقریبا بین 300 تا 320 عدد موج در هر متر مربع دارا می باشند. دو ماشین چاپ چروتی(عرض ۱۳۰۰میلی متر) ۱۰ رنگ و ۹ رنگ و دو ماشین ویندمولر(عرض ۱۲۰۰میلی متر) ۱۰ رنگ و ۸ رنگ، بالاترین ظرفیت تولید و بهترین کیفیت چاپ را در اختیار ما قرار میدهد. تعداد موج سینوسی به هم پا طول موج از مهمترین دست اندرکاران در استحکام ورقها میباشد و با دقت به نوع توصیه، استراکچر هر بسته، نوع انبارداری و حمل و نقل گزینش و در ساخت و ساز بسته بندی مطلوب گزینه به کار گیری قرار میگیرد. در حین حمل و نقل، جابجایی و نگهداری رخ دهد. اکثر پکهای ایرانی خرما به صورت کاملا ساده و در بسته بندیهای مقوایی در فروشگاههای سراسر کشور به فروش میرسد. درب کارتن های خرما از جنس مقوای پشت طوسی می باشد که چاپ و طرح مورد نظر روی آن قرار میگیرد.

همچنین سیستم سیلندرسازی اتوماتیک “دات وایلر” که مشابه آن حتی در ترکیه هم تاکنون نصب نشده است، سرعت عمل و دقت فوقالعادهای را در اختیار آذرسان قرار میدهد که بیرقیب است. آذرسان بزرگترین چاپخانه در صنعت روتوگراور ایران و دارای پیشرفتهترین امکانات سیلندرسازی اتوماتیک و نیز امکانات کمنظیر برای لمینیت و تولید چند لایههاست. آذرسان از نظر امکانات چاپ، سیلندرسازی، لمینیت، تجهیزات پس از چاپ و تبدیلی، همچنین سیستمهای گردش کار و اتوماسیون، چاپخانهای بینظیر در سطح خاورمیانه است. کارتن انصار تبریز با این امکانات و نیز آزمایشگاه کامل و تخصصی در شمال غرب کشور، منحصربهفرد است و رعایت استانداردهای بسیار بالاتر از آنچه در استاندارد ملی برای کیفیت و مشخصات فنی کارتن در نظر گرفته شده، تقاضا برای این کارتنها را بسیار بالا برده است، به ویژه برای محصولات صادراتی این کارتنها از امتیاز ویژهای برخوردارند. آنچه از SEO موثر انتظار میرود افزایش قابلیت دیده شدن برند در سرچهای طبیعی و بالا رفتن رنکینگ بیزینس مورد نظر در نتیجه صفحههای شناسایی شده توسط موتور جستجو است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت چاپ و بسته بندی.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما